babaprzygarze

Styczeń 19, 2011

>OFF TOPIC

Filed under: Poza garami — babaprzygarze @ 15:52

>

Tym razem będzie notatka, do napisania której zmusił mnie telefon mojej wkurzonej matki.

Otóż zwracam się do SZANOWNEJ WSPÓŁPRACOWNICZKI mojej rodzicielki.
Nie, NIE SPISUJĘ TUTAJ FAKTÓW Z MOJEGO ŻYCIA, KTÓRE NIE NADAJĄ SIĘ DO UPUBLICZNIENIA.
Rozumiem, że po to PANI tutaj wchodzi, aby przeczytać jakieś pikantne szczegóły i później naopowiadać mojej mamie niestworzone rzeczy. Niestety nic takiego tutaj PANI nie znajdzie. Peszek 🙂
Pragnę zatem PANIĄ poinformować że nie tędy droga. To co JA robię w Internecie to MOJA sprawa, jestem osobą DOROSŁĄ i liczę, że PANI to zaakceptuje i nie będzie włazić buciorami w nie swoje życie.  
Dodać również chciałam iż jestem ciężko zbulwersowana, że dorosłe kobiety, które według mnie powinny być rozsądne, zachowują się jak dzieci i nie mają krzty odwagi by się do tego przyznać. Jeśli któraś ma nudne życie, to niestety nie moja wina. Proszę jednak o nie UROZMAICANIE sobie tegoż nudnego żywota zmyślaniem bajeczek na mój temat. Mnie to niestety nie bawi, PANI też nie powinno.
Dziękuję i pozdrawiam. I życzę nieco więcej rozwagi.
Z poważaniem
Anna D.
1 komentarz »

  1. >gdyby to był facebook kliknęłabym 'lubię to' 🙂

    Komentarz - autor: xyz — Marzec 13, 2011 @ 22:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

